KLEUR!

KLEUR!

maandag 18 mei 2015

Review 1: Het enige echte mandala kleurboek om te versturen


 "Het enige echte mandala kleurboek om te versturen"


Een heel mooi handzaam formaat met hele mooi mandala's.
Het papier is mooi stevig en en voelde goed aan!
Omdat ik moeilijk kan kiezen, begon ik "gewoon"met de eerste kaart in het blok.

De eerste heb ik helemaal met Stabilo stiften gekleurd, ik koos voor één tint n.l. blauw.

Hoewel het papier erg lekker kleurt vind ik toch dat het erg vlekkerig opdroogt, dat vind ik wel erg jammer.
                                  Ik weet niet of dit aan het papier ligt of aan de Stabilo stiften.



De tweede kleurkaart heb ik gekleurd met Spectrum Noir potloden.
Dit kleurde zo mooi, heel mooi egaal.
Hier ben ik dus zeer tevreden over.
Leuk aan de kleurkaarten vind ik ook dat ze aan de achterzijde ook licht bedrukt zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten