KLEUR!

KLEUR!

maandag 18 mei 2015

Review 2 : Het tweede enige echte kleurboek voor senioren



Het tweede enige echte kleurboek voor senioren is een mooi kleurboek met grote diversiteit aan kleurplaten.
Er zit voor ieder wat wils wel in. Grovere platen, maar ook wat fijner werk.
Persoonlijk vind ik het een mooi boek. Vergelijken met het eerste enige echte kleurboek voor senioren kan ik nog niet, want die heb ik nog niet in mijn bezit.
De eerste plaat die ik kleurde heb ik met mijn Koh I Nor potloden gedaan.
Het papier kleurde erg mooi moet ik zeggen. Het papier is mooi helder wit en mooi van structuur.

De volgende plaat uit dit boek heb ik gekleurd met mijn Stabilo stiften.
Ook dit kleurde erg mooi vond ik, dus ook hiervoor prima papier.
Het enige nadeel is dat het heel licht doordrukt , maar ik denk dat dat niet hinderlijk is als de plaat op de achterzijde kleurt. Ik zal dit binnenkort eens uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten