KLEUR!

KLEUR!

dinsdag 19 mei 2015

Review 3

" Het vijfde enige echte kleurboek voor volwassenen"


Een heel mooi kleurboek met veel mooie kleurplaten.
De meeste zijn mooi abstract, waar je je fantasie lekker op los kan laten.
Veel van de kleurplaten zijn van het zogenaamde "priegelwerk", wat ik persoonlijk altijd wel een uitdaging vindt.
Keuzes maken is niet mijn sterkste kant, daarom besloot ik de eerste kleurplaat die ik tegenkwam maar te gaan kleuren.
Ik merk dat ik automatisch altijd voor een rechterzijde kies, gewoon omdat die kant het fijnste kleurt.
De linkerkant ligt niet vlak op de tafel en dat kleurt niet fijn.
Goed! De eerste plaat heb ik gekleurd met mijn stabilo stiften 68 en 88.
Het papier kleurde prettig en mooi, alleen één nadeel vind ik dat ook dit papier erg doordrukt. Niet alleen de achterzijde maar ik zag ook vlekjes op de kleurplaat erna. Zonde van die platen!
Zo is hij geworden:

De achterzijde van deze plaat ziet er nu zo uit :

Een andere plaat uit dit boek heb ik gekleurd met mijn Spectrum Noir potloden en hiermee geprobeerd met schaduwen te werken. Met potlood kleurt dit boek heel fijn, ook het werken met licht en donker gaat hierop erg goed. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat:


Óp naar de verjaardagskalender!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten