KLEUR!

KLEUR!

vrijdag 22 mei 2015

Review 4: "De enige echte verjaardagskalender"

Deze kalender is een leuk nieuw item van BBNC.
Persoonlijk had ik hem iets groter gehad, maar dat is een kwestie van smaak.
De kalender is van erg mooi papier gemaakt wat met zowel potloden als stiften erg fijn en mooi kleurt.
De eerste plaat heb ik gekleurd met Spectrum Noir kleurpotloden. Deze heb ik "even"tussendoor gedaan omdat één van de andere kleurambassadeurs niet echt iets zag in deze afbeelding.
Ik vond het wel een uitdaging om te kijken wat ik er in zag.
Dit is het uiteindelijk geworden:
Zelf ben ik er erg tevreden over, augustus-maand vol hibiscus-bloemen, want dat is wat ik erin zag.
De volgende plaat heb ik gekleurd met mijn Stabilo 88 stiften.
Dit kleurde echt super mooi en heel mooi egaal! Wat een mooi papier is dit!
Ik heb gekozen voor de kleur blauw omdat ik in de tinten wil blijven van de letters van de maand :-)
De enige echte verjaardagskalender is ook bedrukt aan de achterzijde van de maanden, 

de plaat loopt als het ware door. Dit had van mij niet gehoeven omdat je de kalender omslaat en dit dus toch nooit ziet. 
Ik heb daarom ook besloten deze niet in te kleuren.
De platen zijn erg gevarieeërd, maar stuk voor stuk wel priegel-werkjes, persoonlijk vind ik dat niet erg, maar kan me voorstellen dat sommige mensen dit niet helemaal aanspreekt.

Ik vind het een leuk initiatief, een kalender, ga hem ook zeker af kleuren en gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten