KLEUR!

KLEUR!

donderdag 28 mei 2015

Uitgeverij Lantaarn

Naast BBNC heb ik nog een favoriete uitgeverij en wel uitgeverij Lantaarn. Zij maken de Art-therapie boeken; creative colors.

Zij hebben erg mooie kleurboeken vind ik en daarom ga ik over hun boeken ook af en toe een stukje schrijven.
Afgelopen weekend kreeg ik mijn bestelde boek: Feel Good binnen. Een posterkleurboek met extra een grote poster van 70 x 100 cm.
Dit boek sprak mij al direct erg aan omdat de kleurplaten teksten bevatten en dat vind ik erg leuk om te doen. Toen mijn dochter dit boek zag werden er meteen post-it plakkertjes opgezocht en die op haar favoriete platen geplakt. "Voor op mijn kamer"zei ze.
Ik liet haar zelf kleuren kiezen en begon een plaat in blauw-tinten met potlood en stabilo stiften.


Het papier kleur erg lekker en drukt niet door! Ik , en mijn dochter ook, waren tevreden met het resultaat.
De volgende plaat kleurde ik in rose-tinten maar dit keer helemaal met potlood, alleen de letters heb ik met stift geaan omdat ik het leuk vind als deze eruit springen. Ik gebruikte hiervoor mijn Spectrum Noir potloden, die kleuren sowieso erg mooi, zo ook in dit boek.

De laatste plaat heb ik geheel gekleurd met Stabilo 68 stiften. Ik moet zeggen dat dit mij niet tegenviel. Het is niet zo erg vlekkerig en het papier drukt niet door. Een leuk boek, die bij deze goedgekeurd is!

Leuk van dit boek is dat de achterzijde ook bedrukt is en dan is het dubbelfijn dat de platen niet doordrukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten